niedziela, 20 grudnia 2020

Kalendarz adwentowy + tutorial | Dorota

Witam świątecznie.
Dziś inspiruję Was na przyszły rok, bo przedstawiam Wam kalendarz adwentowy.
Choć myślę nieskromnie, że wyszła tak cudna ozdoba, że można taką wykonać w mniejszym formacie i po prostu sobie ją podziwiać.
Zbudowałam mini miasteczko z ślicznych kamieniczek SnipArtu, podświetliłam lampkami i taki mamy efekt.

Na początek nazbierałam rolek różnych wielkości.
Przemalowałam najpierw na czarno, potem na granat z odrobiną fioletu.
Następnie dodałam nieco błysku dzięki granatowej paście woskowej. 
Tak przygotowane rolki pochlapałam obficie białą farbą i tak oto uzyskałam śnieżne tło.
Na rolki naklejałam fronty kamieniczek. Żeby ładnie przylegały do zaokrąglonej powierzchni, trzymałam je chwilę w wilgotnym papierowym ręczniku, równo smarowałam klejem i chwilę dociskałam tekturkę do rolki. Dachy i okiennice kamieniczek nieco ośnieżyłam pastą strukturalną.
Przygotowałam podstawę. U mnie była to wycięta płyta osb, pomalowana kredówką na biało. Do niej przytwierdziłam rolki z kamieniczkami na klej na gorąco. "Posadziłam" w moim miasteczku kilka choinek i zrobiłam śnieżną zamieć przy pomocy kulek 3D, pasty imitującej śnieg, Ice Effect i Diamond Dust.
Dookoła rolek rozmieściłam lampki.
Czyż nie marzy Wam się taka zima, jak na załączonym obrazku?
Przy okazji przypominam Wam o naszym aktualnym wyzwaniu "Świąteczne marzenia".
Pozdrawiam
Dorota

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz