czwartek, 17 grudnia 2020

Delikatne bombki | BBart

Witajcie kochani. W tym roku sama postanowiłam wykonać bombki. Mimo małego doświadczenia lub jego braku, to nic trudnego. Wybrałam plastikowe bombki z wgłębieniem o wielkości 8 i 10 cm. Pierwszym krokiem było pomalowanie ich dwukrotnie białą farbą kredową. Wgłębienia zapełniłam wyciętymi na okrągło motywami Świętej Rodziny. Na brzegach domalowałam tło, aby nie było widać różnicy pomiędzy papierem a bombką. Po wyschnięciu motywy zabezpieczyłam błyszczącym lakierem. W pierwotnej wersji bombki miały pozostać białe z odrobiną brokatowego połysku. Ostatecznie pomalowałam je bardzo delikatnym, rozcieńczonym białą farbą, niebieskim kolorem. Teraz efekt jest dużo lepszy.
Z masy Das przygotowałam odciski i umieściłam za pomocą Gel medium wokół motywu i środka bombki. Wyschnięte odciski delikatnie musnęłam białą i niebieską farbą. Całość wykończyłam lakierem oraz warstwą pasty brokatowej.
Jeszcze kokardki i gotowe!


Pozdrawiam
Bożena/BBart
Wykorzystane produkty:


Podobne:

3 komentarze :