środa, 25 listopada 2020

Kalendarz adwentowy | Aleksandra

Dzisiaj chciałabym zaproponować sposób na błyskawiczny kalendarz adwentowy. Taki dla zabieganych, do zrobienia w jeden wieczór. Nawet gdy do grudnia zostało tylko kilka dni, uda się :) . Elementy mojego kalendarza to po prostu cukierki. Cukierek, czyli niewielki rulonik owinięty papierem i świątecznie ozdobiony. Na początku przygotowałam ruloniki. Jak widać nie byłam zapobiegliwa i nie przygotowałam zapasu rolek z papieru toaletowego. Jeżeli ktoś posiada takie zapasy to duży plus, bo świetnie się nadadzą, a ujmą nieco pracy. Samodzielne przygotowanie ruloników też nie jest problemem. Paski sztywniejszego papieru zwijamy w rulon i zszywamy zszywkami biurowymi. Do owinięcia przygotowanych cukierków użyłam zwykłego papieru pakowego. Ma ładny kolor, jest dość cienki i łatwo go zwinąć na końcach. Papier ozdobiłam na brzegach białym pisakiem. Ze świątecznej kolekcji AB Studio wybrałam czerwoną kratkę i arkusz z gotowymi numerkami kalendarza do wycięcia. Czerwoną kratkę znalazłam też w kolekcji Lemoncraft. Wycięte z arkusza numerki podkleiłam ramką z papieru kraftowego wyciętą wykrojnikiem i wytuszowaną tuszem Distress. Dołożyłam jeszcze białą, również wyciętą wykrojnikiem, by numerki ładnie się odznaczały. Po wypełnieniu środka niespodzianką, końce przygotowanych cukierków przewiązałam białym sznureczkiem. Kalendarz jest gotowy do zawieszenia :) 
  




Pozdrawiam
Aleksandra
  

Wykorzystane produkty:


Podobne:

6 komentarzy :

  1. Ale ekstra, proste, szybkie, pomysłowe i jakie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, fajnie to wygląda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) same cukierki to nie mój pomysł, widziałam już kiedyś jako prezent dla gości, pomyślałam o kalendarzu i świetnie się sprawdziły :)

      Usuń