poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Album dziecięcy | Justyna

Dzień dobry,
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam, od dawna planowany, dziecięcy album. Wykorzystałam bazę albumową z Eco scrapbooking w kolorze kraft, którą okleiłam papierami z kolekcji Craft o Clock "The Sweetster". Prawda, że ta stworkowa kolekcja jest mega słodka? Moim zdaniem papiery są na tyle uniwersalne, że pasują zarówno do dziewczęcych, jak i chłopięcych prac. Z taką kolekcją wystarczy bazę albumową okleić arkuszami z małego bloczka, przygotować miejsce na zdjęcia (ja wykorzystałam papier kraft, który pasuje do stron albumu) i delikatnie ozdobić. Dzięki dodatkowym miejscom, zdjęć zmieści się w nim całkiem sporo. Całość albumu ozdobiłam elementami wyciętymi z arkusza.
Zobaczcie jak mój albumik prezentuje się na zdjęciach:
  











Miłego dnia 
  

Wykorzystałam:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  
Podobne, które możecie wykorzystać:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz