środa, 10 czerwca 2020

Ukwiecone kartki | BBart

Witam, moja dzisiejsza inspiracja to warstwowe kartki kwiatowe w  ulubionym zestawieniu. Do ich stworzenia wykorzystałam papiery z kolekcji "Forest Dream" Zoju Design. Kwiaty powstały ze  stempli i wykrojników "Wild Rose" Heartfelt Creations. Malowałam je obustronnie farbami akwarelowymi a następnie formowałam kwiaty oraz pąki. Bazy kartek stworzyłam z białego kartonu, na którym umieściłam warstwowo dekoracyjną ramkę. Dodałam kompozycję kwiatową oraz stemplowane napisy  Agaterii. Całość uzupełniłam złotymi perełkami.








Mam nadzieję, że Was zainspirowałam.
Pozdrawiam
Bożena/BBart


Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz