wtorek, 9 czerwca 2020

Słodki jak miód | Aleksandra

Temat naszego nowego wyzwania na blogu to "Dary natury". Moja interpretacja tematu to kartka w stylu c&s z motywem pszczół i miodu. Wątek pszczół, plastrów miodu, uli w scrapbookingu przewija się się dość często, sama jednak nigdy nie miałam okazji wykorzystać tego wdzięcznego tematu w pracy. 
Na wstępie wykrojnikiem wycięłam sześciokąty na wzór plastra miodu. Ograniczyłam liczbę kolorów do minimum, by tym samym bursztynowy kolor miodu stał się kolorem głównym. Wyciekający miód z plastra, to po prostu zimowe sople pokryte grubą warstwą Glossy Accents. Napis ze stempla wykonałam metodą embossingu na gorąco. Do drobnych detali i napisów polecam przed wykonaniem embossingu, użycie aplikatora z pudrem antystatycznym. Bardzo pomocny w pracy, gdy zależy nam na precyzyjnych odbitkach, zwłaszcza w napisach. Pszczółki narysowałam wykorzystując pisaki Sacura Micron i kredki. Na szczęście moja wersja tych pracowitych owadów, nie wymagała wyjątkowych talentów malarskich ;) 
  



  
pozdrawiam
Aleksandra
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne: 
  
   
   

2 komentarze :