sobota, 30 maja 2020

Stemplowane kwiaty na kartce | BBart

Witam, moja dzisiejsza inspiracja to warstwowa kartka kwiatowa w kolorze zieleni z żółtymi kwiatami. Wykorzystałam zielony papiery z kolekcji "Forest Dream" Zoju Design. Ze  stempli i wykrojników Wild Rose - Heartfelt Creations powstały róże i pączki. Malowałam je  farbami akwarelowymi, a następnie formowałam. Bazę kartki stworzyłam z białego kartonu, na którym umieściłam warstwowo dekoracyjną ramkę. Dodałam kompozycję kwiatową oraz stemplowany napis Agaterii. Całość uzupełniłam czerwonym cekinem.
  




Mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu kartka w takiej kolorystyce.

Pozdrawiam 
  

Wykorzystane produkty: 
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne: 
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz