czwartek, 28 maja 2020

Herbaciarka vintage | Ada

Witajcie. Zawitała do nas wiosna i trochę pozytywnej energii. Dookoła wszystko kwitnie, słychać śpiew ptaków. Kawa na świeżym powietrzu to sama przyjemność. Dzień Matki już za nami... a ja z tej okazji zrobiłam herbaciarkę vintage. Tym razem skromna praca. Pudełko zabezpieczyłam gesso. Na wieczko nakleiłam serwetkę vintage. Boki posmarowałam klejem i nakleiłam papier scrapowy w poziomki. Guzik pomalowałam tak jak boki wieczka, kolorem bordo wymieszanym z odrobiną brązu i czerni. Pudełko zabezpieczyłam lakierem, postarzyłam i dodałam kropek.  
  




pozdrawiam
Ada 


Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   

Podobne: 
  
   
   
   
   

1 komentarz :

  1. Jak zwykle mogę tyko napisać że kolejny raz zachwycam się Twoją pracą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń