środa, 18 marca 2020

Wiosenna kartka | Dericrafts

Witajcie!
Moja dzisiejsza inspiracja dla was to wiosenna kartka na różne okazje, która powstała pod wpływem tematu wyzwania trwającego obecnie na blogu Zielonych Kotów. 
Ja ostatnio jestem w fazie prac prostych, ascetycznych wręcz, opartych na akwarelach lub, jak w tym przypadku, tuszach wodnych. Ograniczyłam wybór narzędzi do stempli i cienkopisu, a kompozycję finalnie zamknęłam napisem z drukowanego papieru. Ten typ kartek, który dzisiaj wam prezentuje, możecie wykonać na tzw. "ostatnią chwilę", bo czas wykonania takiej pracy to zaledwie 15 min.
A jak Wy? Lubicie proste formy, czy jednak "na bogato"? ;-)
  





Pozdrawiam was serdecznie i życzę miłego dnia!
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   

Podobne:
  

   
   
   
   

1 komentarz :

  1. Piękna kartka, ja coraz częściej przechodzę na taki prosty styl

    OdpowiedzUsuń