poniedziałek, 16 marca 2020

Notes ze starymi drzwiami + kurs | Justyna

Witajcie ;)
W związku z tym, że obecnie więcej czasu spędzamy w domu może znajdziecie czas na eksperymenty?
Na dzisiaj przygotowałam kurs krok po kroku jak przygotować mediowy notes. W związku z tym, że uwielbiam stare drzwi, na okładce nie mogło pojawić się nic innego.
  



Na początek przygotowałam materiały: gotową bazę notesu (ale możecie wykorzystać też zeszyt z twardą okładką), tekturę, media i narzędzia (pędzle, szpatułki, nożyk).
  

Na kartce narysowałam drzwi, które chciałam przenieść na okładkę i wycięłam elementy z tektury. Moje drzwi mają 9cm x 16cm ale możecie stworzyć je w dowolnej wielkości.
  



Futrynę nakleiłam na okładkę i razem z elementami na drzwi zagruntowałam białym gesso, żeby móc spokojnie nakładać kolejne warstwy mediów.
  

Kiedy warstwa gesso wyschła (użyłam nagrzewnicy) nałożyłam pastę pękającą i strukturalną.
  

Następnie nałożyłam patynę wodną w kolorze zielonym (wg mnie to bardziej turkus), ale możecie wykorzystać dowolny kolor.
  

Skleiłam moje drzwi i dodałam nieco zabrudzeń czarną patyną i brązowymi fluidami (możecie do tego wykorzystać dowolne farby). Na środku zamocowałam metalową kołatkę i podkleiłam jeszcze jedną warstwą tektury, żeby moje drzwi na okładce były jeszcze bardziej widoczne.
  

Następnie przystąpiłam do ozdabiania pozostałej części okładki. Na pastę strukturalną, która imituje piasek warstwami nakładałam różne kolory dla osiągnięcia efektu starej, sypiącej się ściany.
  
   
Wkleiłam drzwi do środka i gotowe :)
   

Zobaczcie sami, że niewiele trzeba by stworzyć notes, który za tymi starymi drzwiami może skrywać tajemnice...
  
pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
  
Podobne:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz