czwartek, 2 stycznia 2020

Ramka z plastra drewna + kurs | Justyna

Witajcie
Święta już za nami i mam nadzieję, że jeszcze odpoczywacie i znajdziecie chociaż chwilę na zrobienie czegoś co najbardziej lubicie.
Ja stworzyłam mini ramkę ze zdjęciem na plasterku brzozowego drewna na którą pomysł pojawił się kiedy w mojej paczce znalazłam te cudne, pachnące drewienka. Ramka jest dosyć prosta ponieważ nie chciałam przykrywać zbyt mocno pięknych słojów drewna. To świetna, osobista dekoracja.
  



Zobaczcie, jak szybko i bez zbędnego bałaganu możecie zrobić taką ramkę. Wystarczy przygotować plasterek drewna, kolekcję papieru (lub ścinki) i kilka dodatków.
  

Z drutu skręciłam kółko i pod zdjęciem ułożyłam warstwową kompozycję z papierów Craft o'Clock "Wild Garden", które delikatnie potuszowałam, aby podkreślić brzegi.
  

Do uzupełnienia mojej kompozycji wycięłam kilka elementów i napisów z arkuszy do wycinania.
  

  
Pozostało tylko wszystko przykleić na mojej bazie i ramka gotowa.

Miłego dnia
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne materiały, które możecie wykorzystać:

   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz