poniedziałek, 30 grudnia 2019

Zimowa ozdoba | BBart

Dzień dobry :)
Choć za oknem spadł pierwszy, wyczekiwany  śnieg, u mnie nastrój wiosenny. Z plastikowej bombki w kształcie serca stworzyłam ozdobę, która wcale nie musi zawisnąć na choince. Może być dekoracją okna lub innego miejsca w domu. Na sam początek pomalowałam ją białą farbą kredową. Z papieru ryżowego wydarłam  motyw z ptakami i umieściłam w  centrum, a puste miejsca uzupełniłam motywami wydartymi z innej serwetki, tak aby stanowiły spójną całość. Wszystko pokryłam  kilkakrotnie bezbarwnym lakierem. Miejsce, w którym widać łączenie bombki, okleiłam bawełnianą tasiemką posiadającą taśmę klejącą, co znacznie ułatwiło sprawę. Dodałam kokardę zrobioną z wstążki połączonej z tiulem. I gotowe.







Mam nadzieję,że spodobał się wam pomysł :) 
Do zobaczenia w Nowym Roku!
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :