środa, 22 maja 2019

Zawieszki decoupage | Hannas

Prawdziwa dekupażystka nigdy się nie nudzi. Bo po prostu nie ma na to czasu. Zawsze znajdą się nowe materiały, które koniecznie ( i to natychmiast) trzeba sprawdzić, przetestować, wykorzystać do nowej aranżacji. 
Zawieszki to dość popularny przedmiot, który można szybko przyozdobić. A kiedy wpadnie nam w ręce cudny papier, to już nic więcej nie trzeba - piękny obrazek  robi się sam :)  Dziś pragnę pokazać Wam dwie zawieszki ze wspaniałej urody włoskim  papierem - ostatnią nowością w sklepie. Na jednym z nich jest monochromatyczna dziewczyna z wiankiem na głowie. Aby nie zaburzyć tej stonowanej kolorystyki ramkę (sklejoną za pomocą heavy body gel) pomalowałam farbą kredową "szparag". Następnie przykleiłam wyciski z masy Das. Wszystko przybrudziłam ciekłą patyną oraz pochlapałam czarną farbą akrylową. Drugą ramkę, ze znacznie wyrazistszym motywem w postaci elfa - wróżki, pomalowałam zieloną farbą. Również ozdobiłam wyciskiem i przybrudziłam patyną. Aby dziewczynce było raźniej, ozdobiłam jeszcze słoiczek z jej motywem. Zielone reliefy na bokach wykonałam z farby kredowej w kolorze oliwki zmieszanej z proszkiem Magic Powder 3D 13arts. Na wieczku przykleiłam wycisk kwiatu. Każda z ozdób jest inna, ale łączy je jedno - cudny papier ryżowy :) 
  




  
pozdrawiam
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   
   
   

1 komentarz :

  1. Piękne prace . Papiery takie dają wiele wspaniałych możliwości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń