piątek, 24 maja 2019

Ślubny exploding box | Justyna

Witajcie ;)
Czy widzieliście już temat naszego majowego wyzwania??? Jeżeli nie to koniecznie zerknijcie tutaj. Wyzwanie bardzo przyjemne i dające spore pole do popisu. Przygotowałam ślubny exploding box na kraftowej bazie, który ozdobiłam papierami Craft o Clock "Greenery Charm". Wykorzystałam także arkusz dodatków z tej samej kolekcji, który cudownie błyszczy, a wycięte wianuszki i kwiaty świetnie uzupełniają ścianki mojego pudełka. Do tego kilka tekturek, których wybór w sklepie jest ogromny i każdy powinien znaleźć coś dla siebie, oraz kwiatów i pudełko w zasadzie gotowe.Zerknijcie, jak moja praca prezentuje się na zdjęciach i zapraszam do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu :)
  






Miłego dnia
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz