środa, 10 kwietnia 2019

Recyklingowa ramka | Justyna

Witajcie ;)
Czy widzieliście temat naszego nowego wyzwania "Mniej znaczy więcej"? Jeżeli nie to zapraszam zerknijcie tutaj. Ja, na inspirację przygotowałam ramkę ze zdjęciem. Temat daje ogromne pole do popisu ;) U mnie "Mniej znaczy więcej" oznacza minimalistyczną paletę kolorów :), bo, jak widzicie, warstw i dodatków jest całkiem sporo.
  

Bazą mojej ramki jest okładka z biurkowego kalendarza (tak, tak znowu recycling - cóż poradzę ...), którą postemplowałam czarnym tuszem oraz podkreśliłam odbitkami przy użyciu embossingu na gorąco. Taka minimalistyczna baza była już gotowa do ułożenia mojej warstwowej kompozycji pod zdjęciem. Wykorzystałam papiery AB Studio oraz 13arts, które podkleiłam warstwowo i dodałam kilka dodatków wyciętych z arkuszy. Ramka jest dosyć wysoka i trudno było ją uchwycić na zdjęciu :)
  




Miłego dnia 
 

Wykorzystane produkty: 
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Możecie wykorzystać:

   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz