piątek, 25 maja 2018

Wspomnienie zawarte w layoucie | Justyna

Witajcie

Czas na moją kolejną inspirację i formę, której dawno w mnie nie widzieliście. Aaaa uwaga! mam Wam do pokazania layout. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że tak się  stęskniłam za ich robieniem, ale zainspirowało mnie nasze wyzwanie "Ocalić od zapomnienia". Layouty (scrapy) to przecież doskonała forma "utrwalania" wspomnień :) 
Tworzenie tej pracy to była czysta przyjemność. Do ozdobienia uroczych (dla mnie) zdjęć mojego syna wykorzystałam papiery z kolekcji "Vintage moments" i masę tekturkowych (i nie tylko) dodatków. Nie chciałam zakrywać tego fajnego papieru zbyt mocno, więc postemplowałam go tylko delikatnie moimi ulubionymi stemplami do tła. Nie wykorzystałam tym razem mojego standardowego chlapania i bardzo się z tego cieszę. Efekt pozytywnie mnie zaskoczył.
  





  
pozdrawiam
Justyna
  
Wykorzystałam:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne:

   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz