wtorek, 29 maja 2018

Gościnna Projektantka - Hogata

Dziś chcemy Wam przedstawić kolejną Gościnną Projektantkę na łamach naszego bloga:


Nazywam się Agata Lenc-Brol, w scrapowym świecie znana jestem jako Hogata.
Scrapowaniem i kartkowaniem pasjonuję się od prawie 9 lat. 
Specjalizuję się w tworzeniu kartek o oryginalnych formach, najczęściej bardzo przestrzennych. Mój styl można określić słowami clear but not simple - lubię czyste prace, nie gustuję w mediowaniu, za to eksponuję urok papierów i dodatków w wielowarstwowych kompozycjach.

Dziś inspiruję gościnnie na blogu sklepu Zielone Koty. Moja kartka powstała dzięki produktom dostępnym w sklepie. W roli głównej stempel Gorjuss The Dreamer. Uwielbiam te mini stemple, są idealne do kartek, a ich kolorowanie nie zabiera dużo czasu. Kartka powstała z papierów Rajska jabłoń. Wszystkie kwiaty i gałązki wycięłam łatwo tymi precyzyjnymi nożyczkami. Napis odbiłam tym dużym stemplem za pomocą tego tuszu distress. Przestrzenności pracy dodałam za pomocą samoprzylepnej taśmy piankowej. Całość wykończyłam samoprzylepnymi, delikatnymi perełkami.




pozdrawiam
Hogata

Wykorzystane produkty:
 
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz