sobota, 10 lutego 2018

Gościnna Projektantka - Kasia

Dziś ponownie "oodajemy głos" naszej gościnnej projektantce - Kasi:

  
Witajcie!
Lubicie stemplować? Ja uwielbiam i przy okazji nadchodzących Walentynek przygotowałam dla Wam kartki z moim ulubionym stemplowaniem. Na trzech kartkach wykorzystałam stemple na różne sposoby - zarówno odbijając stemple kolorowym (w tym przypadku czerwonym) tuszem, jak i używając tuszu do embosssingu i posypując go pudrem do embossingu, który następnie topiłam nagrzewnicą. Jednakże chciałabym się z Wami przy okazji podzielić moim ulubionym ostatnio sposobem stemplowaniem - tuszem do embossingu, ale już bez posypywania pudrem. Przezroczysty tusz zostawia na niektórych papierach widoczny nieco ciemniejszy ślad - znacznie delikatniejszy niż odbitki tuszem kolorowym, ale jakże efektowny! Można go zostawić jako efektowne tło, a można też miejscami delikatnie podkreślić jego kształty - na przykład złotym pisakiem - tak, jak zrobiłam to na jednej z kartek na wyciętym serduszku.








  
pozdrawiam
Kasia
  
Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

Przykładowe stemple, które możecie wykorzystać jako tło:

   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz