poniedziałek, 11 grudnia 2017

Gościnna Projektantka - Kasia

Dziś mamy dla Was coś nowego - Sklejkowe prace naszej Gościnnej Projektantki - Kasi. Idealne na nasze skarpetkowo-rękawiczkowe wyzwanie :)

Witajcie, mam na imię Kasia, jestem mamą dwojga dzieci, wielbicielką włoskiej kuchni, angielskich kryminałów i muzyki. Jednak w moim życiu, podobnie jak wielu z Was, króluje rękodzieło. Otaczało mnie od zawsze, zajmowały się nią moja mama, babcia, ciotki. Szyły, haftowały, zdobiły i tworzyły, a ja razem z nimi. Od kiedy odkryłam Zielone Koty, mnie również pasja tworzenia pochłonęła bez reszty. Dziewczyny ze sklepu, będąc dla mnie niedościgłymi wzorami, stały się  również nauczycielkami, doradczyniami i motywatorkami. To dla mnie ogromna radość i zaszczyt, że zaprosiły mnie do swojego grona jako gościnną projektantkę.


Od kiedy tylko zobaczyłam tegoroczne sklejkowe skarpety i rękawice wiedziałam, że to coś dla mnie. Ozdabianie ich przeróżnymi technikami i w różnym stylu, dało mi i daje nadal wiele radości tworzenia, czego i Wam życzę:)









 
pozdrawiam serdecznie
Kasia

Produkty, które wykorzystałam:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz