piątek, 8 grudnia 2017

Zimowa ramka z misiem | Anai

Tematy zimowe nadal królują ostatnio w mojej pracowni. Ponownie sięgnęłam po piękne ramki ze sklejki (szalenie podoba mi się ten kształt!) i cudne zimowe papiery Piątku Trzynastego "Biegun Północny". Była już świąteczna ramka z pingwinkiem, teraz nadeszła pora na misia. Chłodna niebiesko-turkusowo-biała kolorystyka bardzo mi pasuje do zimowych klimatów i stanowi świetne tło dla "rozgrzewających" dodatków czyli pomarańczek, cynamonów i anyżków. Nie wiem jak Wy, ale ja zaraz mam ochotę na pierniczki i grzane wino ;) Zwłaszcza że - tu mały sekretny trick - podczas suszenia nagrzewnicą te wszystkie aromatyczne dodatki naprawdę pachną!
Nie mogło też oczywiście zabraknąć migotliwego brokatu i odrobiny śniegu (w tej roli świetnie sprawdza się połączenie gesso i pasty śniegowej. 
Ach! Chyba nigdy w życiu nie zrobiłam tyle świątecznych ozdób, co w  tym roku i przyznaję, że szalenie mnie to cieszy. Takie niby drobiazgi, a jednak robią magiczny klimat :) 






A przy okazji malutkie ogłoszenie - jutro w Zielonych Kotach prowadzę ostatnie w tym roku warsztaty - właśnie z tymi zimowymi ramkami. Ponieważ w ostatniej chwili zwolniło się jedno miejsce - jeśli macie ochotę stworzyć sobie taki mały zimowy drobiażdżek i oddać się miłej twórczej atmosferze w lekko już świątecznym klimacie - serdecznie zapraszam. Zapisy: warsztaty@anai.pl
 
 
pozdrawiam
Anai
 


Wykorzystane produkty:
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz