wtorek, 2 stycznia 2018

Świąteczny layoput | Tores

Z grudniowych zdjęć powstaje grudniownik, ale jest ich tyle, że wystarczy również na inne formy, stąd świąteczne LO z przedziwnymi ozdobami choinkowymi. Od paru lat mam taką zabawę w wyszukiwanie w sklepach najdziwniejszych bombek - kiedyś trafiłam na latającą świnię, a w tym roku wygrywają chyba jednak bombki-roboty. Do towarzystwa mają koty w czapkach.
 
  
Do czerwonych papierów dodałam błysku używając tekturowych wycinanek pomalowanych pisakami Nuovo. Jak widać na zbliżeniu uzyskałam ładny złoty kolor z odrobiną delikatnego brokatowego połysku.
  

 
Okazało się, że w tym roku zrobiłam w sumie tylko 5 LOsów, chyba podejmę noworoczne postanowienie, żeby w 2018 było ich więcej. 
  
pozdrawiam
http://warsztat.pucia.pl/

Wykorzystane materiały: 
  
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz