poniedziałek, 27 listopada 2017

Świąteczna skarpeta | Justyna

Witajcie ;)
Na blogu Sklepu Zielone Koty.pl ruszyło kolejne wyzwanie.
  
 
Przygotowałam skarpetę bożonarodzeniową, którą można zawiesić np. na drzwiach wejściowych. Chciałam, żeby była prosta i delikatna. Na początku bazę sklejkową pomalowałam farbą kredową, następnie na jednej stronie nałożyłam farbę pękającą. 
  

Przygotowałam dodatki do ozdabiania, które widzicie na zdjęciu. 
  

Napis ozdobiłam złotym embossingiem i przykleiłam wszystko klejem na gorąco. 
  

Zawiesiłam sznureczek i zawieszka gotowa. Zobaczcie jakie to proste, a efekt jest naprawdę fajny. Zachęcam Was do udziału w wyzwaniu.
  


  
Miłego dnia
http://szydelkiemwoko.blogspot.com/
   
Wykorzystane produkty: 
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz