środa, 22 listopada 2017

Gwiezdne pudełko i kurs na ramkę do pudełka | Ada

Witam Was moi mili.
Święta się zbliżają, więc i ja pomału przygotowuję się do świąt i szykuję małe niespodzianki dla bliskich mi osób. Dzisiaj mam dla was kolejny projekt - pudełko i dwie bombki do kompletu. Do ich zrobienia użyłam pięknych papierów ITD Collections.  Boki i ramkę pomalowałam farbami kredowymi. Gwiazdki na bokach zrobiłam z użyciem szablonu, pasty strukturalnej i past metalicznych.  Dzięki nim gwiazdki mienią się w różnych kolorach. Gwiazdki na bombkach powstały tak samo jak te na bokach pudełka. Natomiast jasne gwiazdki na wieczku to embossing z użyciem pasty puchnącej i past metalicznych. Wszystko zabezpieczyłam lakierem na wysoki połysk.


Jesteście ciekawi, jak przygotowałam "ramkę" na wieczku pudełka? To bardzo proste: 
  1. Szykujemy sobie pudełko, do którego chcemy dorobić ramkę, naklejamy motyw i zabezpieczamy go lakierem
  2. Wycinamy wąskie paski z beermaty na taką wielkość jaka nam pasuje do pudełka - u mnie 0,5cm na 20cm. Najlepiej robić to trymerem lub gilotyną, aby paski były równe.
  3. Przymierzamy powstałe paseczki i przycinamy do odpowiedniej długości i pod odpowiednim kątem (najlepiej 45 stopni ;) )
  4. Przymierzamy wszystkie boki czy pasują  do siebie i przyklejamy do pudełka .
  5. Ramkę już mamy - teraz czas na malowanie i dopasowanie jej do całości :) Czyli to, co w duszy nam gra.
   
  .



    
Zapraszam na nasze wyzwanie "Pod choinką":
  
http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-pod-choinka.html

Pozdrawiam 
http://pakamerka.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

4 komentarze :