poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Łagodnie | Anai

Robiłam ostatnio sporo takich cięższych, ciemnych, mocno przybrudzonych prac, a naszło mnie na coś lekkiego, prostego i łagodnego. Jak takie senne, romantyczne popołudnie na plaży (tak tak, mieszkanie nad Zatoką ma swoje plusy :) ).
Sięgnęłam po nieduży blejtram i stworzyłam fioletowo-turkusowe tło - bardzo delikatne, przenikające się. Na nie nałożyłam pastę strukturalną przez maskę z mandalą. To jeden z moich ulubionych motywów, a maska ta swego czasu wołała do mnie i wołała za każdym razem, gdy odwiedzałam stacjonarny sklep Zielone Koty :)
Wspominałam Wam ostatnio o mojej ulubionej formie do odlewów z dużą ramką - znów nie mogłam się powstrzymać... Jestem nią tak zachwycona, że pewnie jeszcze wiele razy ją zobaczycie :) 
A do tego garść dodatków - koronki, tiule, tekturki. Trochę chlapnięć, trochę perełek Nuvo i praca gotowa. Niby prosta, a jednak zdobna dzięki pięknym formom. Jej klimat będzie mi przypominał te ciepłe letnie dni - także jesienią i zimą, kiedy nie raz na pewno zatęsknię za chodzeniem boso po rozgrzanym piasku :) 
 






pozdrawiam
Anai
http://anai.pl/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz