piątek, 2 czerwca 2017

Ramka z embossingiem - krok po kroku


Witajcie Kochani. 
U mnie prawdziwe lato - upały , słonko, koktajl truskawkowy, czyli tak jak być powinno. Ale żeby nie było lenistwa mam dla was dzisiaj kursik na ramkę z embossingiem.
  
Potrzebne będą:
  • ramka
  • motyw do naklejenia
  • farba biała
  • bitum
  • tusz do embossingu
  • puder biały do embossingu
  • nagrzewnica
  • lakier w sprayu
  • lakier do spękań
  • mokre chusteczki dla niemowląt
Zaczynamy od pomalowania naszej ramki na biało i przymiarki naszego motywu, który naklejamy w środku ramki. 
 

Zabezpieczamy nasz motyw lakierem 2-3 razy.  Teraz robimy embossing obok motywu. Ja zrobiłam go w trzech miejscach. Po odbiciu stempla, posypujemy to miejsce pudrem do embossingu. Nadmiar zsypujemy i nagrzewamy nagrzewnicą.
  

Tak samo robimy z ramką , tylko że tutaj stempel odbijam na całej powierzchni ramki.
  
  
Wygląda to tak jak poniżej. Na tę chwilę embossing słabo widać. 
  

Kolejny krok to przybrudzenie miejsc z embossingiem za pomocą bitum.
  

Nadmiar zmywam mokrą chusteczką dla niemowląt. Pracę zostawiam do wyschnięcia (aż bitum przestanie się kleić). Wszystko zabezpieczam lakierem 2-3 warstwy. Na zdjęciu poniżej najlepiej widać efekt naszego embossingu. Taki delikatny i subtelny efekt.
  
  
Sklejam obie części ramki. Ponieważ chcę aby mój środek ramki miał spękania, wylewam kolejno (stosując się do przepisu na opakowaniu) dwuskładnikowy preparat do spękań. Po jego wyschnięciu robię kilka kropek w kolorze białym i ciemnym brązowym. Wszystko zabezpieczam lakierem w sprayu.
  
  
A oto maja ramka:
  

Pozdrawiam 
http://pakamerka.blogspot.com/

Użyłam :
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz