sobota, 15 kwietnia 2017

Wielkanocna elegancja

Witajcie,
jeszcze wykorzystam ostatnią chwilę, aby zaprezentować Wam moją świąteczną inspirację: stonowane, monochromatyczne wydmuszki - czarna, szara i biała z subtelnymi złoceniami. Proste i szykowne.
Jajka pomalowałam jednokolorowo farbami kredowymi, rozprowadziłam gąbeczką klej do złoceń i naniosłam folię. Na koniec polakierowałam lakierem Triple Thick i zwieńczyłam biżuteryjnymi końcówkami. Jest jakiś niezwykły urok w tej prostocie, nieprawdaż?




 
Wykorzystałam do swojej pracy:

   
   
   
   
   
   
   
 
Przy tej okazji pragnę też złożyć Wam świąteczne życzenia od zespołu Zielonych Kotów:
Radosnych, wiosennych i twórczych Świąt. A po długim weekendzie wróćcie do nas po kolejne inspiracje i niesamowite nowinki w sklepie!

Pozdrawiam świątecznie i wiosennie!
Dorota

http://dorisowepotworki.blogspot.com/

1 komentarz :

  1. Świetne efekty :) już wiem jakie wypróbuje jajka na kolejne święta :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń