piątek, 14 kwietnia 2017

Gościnna Projektantka - Malwina

Witajcie Kochani :)
Tu Malwina.

http://malwinkowo-scrap.blogspot.com/
Dziś po raz kolejny goszczę na blogu Zielone Koty i tym razem chciałabym Was zainspirować craftową eko-kartką, którą wykonałam za pomocą 3 stempli: kury na pisance, kurczaków oraz napisu Wesołych Świąt.
Na początku stemple odbiłam za pomocą Stamp Perfect Tool na bazie craftowej, a następnie pokolorowałam je farbami oraz kredkami akwarelowymi. Ponieważ podczas kolorowania wzór się nieco zatarł, gotową pracę jeszcze raz umieściłam w Stamp Perfect Tool, w którym jestem absolutnie zakochana :)
Zachęcam Was gorąco do kolorowania bezpośrednio na bazie kraftowej, bo to daje dość ciekawe efekty :)


 




pozdrawiam
Malwina
 
Produkty ze sklepiku Zielone Koty:

   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz