środa, 5 kwietnia 2017

Hania

Dawno nie robiłam pełnowymiarowych scrapów ze zdjęciem, ale oglądałam właśnie swoje starsze prace i tak mnie podkusiło, żeby znowu coś wykleić. Praca, jak to zwykle u mnie, raczej prosta - rzadko w LOsach używam mediów, jestem też dość oszczędna w dodatkach i warstwach. Stawiam na kolory, podkreślające zdjęcie, i przestrzeń, w której nawet małe elementy są dobrze widoczne. Na zdjęciu moja córka Hania:
  

Ozdoby - naklejki, badziki, kropki akrylowe - łączę przeważnie w większe grupy, dopasowane kształtem:
 

Samo zdjęcie, jak i niektóre dodatki, przyklejone są na kosteczkach 3D, żeby całość chociaż trochę "podnieść":
 

pozdrawiam serdecznie
Tores-
http://warsztat.pucia.pl/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz