niedziela, 26 marca 2017

Gościnna Projektantka - Arte Banale

Witajcie kochani!
Dziś chcielibyśmy przedstawić Wam kolejną z naszych Gościnnych Projektantek - mistrzynię pięknie stemplowanych kartek - Arte Banale:
  

Hej! Jestem Agnieszka, ale pewnie wiekszość z was kojarzy mnie jako Arte Banale. Scrapbookingiem zajmuję się tak długo, że mój styl i zainteresowania zdążyły zmienić się  już wielokrotnie, a po latach mniej czy bardziej udanych eksperymentów uznałam, że najbliższy jest mi styl Clean & Simple, a moją ulubioną formą ekspresji są zwykłe kartki. Ich adresatami są najczęściej moi mali pacjenci, gdyż na życie zarabiam jako aptekarka. Kocham również digital scrapbooking i tworzenie journali podróżnych.
Poza scrapbookingiem nie mogę się obyć bez kawy i pływania.
  
Przygotowałam dla Was kilka kartek z wykorzystaniem jednego z zestawu stempli Penny Black. Bardzo lubię te stemple ze względu na ich wysoką jakość i bardzo urocze wzory. Do kolorowania możecie użyć swoich ulubionych produktów: kredek akwarelowych, distressów, farb Ecoline czy kolorowych markerów. Ja najczęściej używam akwareli w kostkach, ale wybór tak naprawdę zależy od Waszych preferencji. 








  
pozdrawiam
  
Wykorzystane produkty:

   
   
   

Materiały, które możecie wykorzystać do kolorowania:

   
   
   
   

2 komentarze :

  1. och:)! CUUUDOWNE:)! uwielbiam Arte Banale:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, to sama prawda co Malwinka pisze, race sa cudowne i ona ją uwielbia :D i ja też :D

    OdpowiedzUsuń