poniedziałek, 30 stycznia 2017

Moje trufle

Witajcie Kochani!
Pamiętacie o naszym wyzwaniu? Ja postanowiłam zrobić urocze pudełeczko na słodkości. W końcu mamy karnawał, więc możemy zaszaleć z kolorami, podjadać cuksy i bawić się w najlepsze. Z naszej wyzwaniowej palety skupiłam się na dwóch odcieniach niebieskiego oraz różu, wy też nie musicie użyć każdego koloru, wystarczą trzy:) Zatem do dzieła!
    

Pudełeczko pomalowałam farbami kredowymi, uwielbiam ich śmietanową, gładką konsystencję, praca nimi to sama przyjemność. Wieczko oczywiście przemalowałam na biało, wygładziłam i przykleiłam serwetkę z sympatyczną świnką.   

Szyld pomalowałam na różowo, następnie na biało i przetarłam brzegi. Zrobiłam transfer napisu za pomocą Gel Medium Maimeri.


Pochlapałam tu i ówdzie różem i granatem, całość zabezpieczyłam ultra matowym lakierem
 

  
 Zachęcam do wspólnej zabawy.
  
https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-paleta-kolorow.html

pozdrawiam
Dorota
  http://dorisowepotworki.blogspot.com/

Wykorzystane materiały:

   
   
   
   
   
   
   
   
   

2 komentarze :

  1. czadowa ta świnka :D piekne kolory
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta skrzyneczka od razu skradła moje serce! Przeurocza - mega pomysł i super wykonany :)

    OdpowiedzUsuń