środa, 25 maja 2016

Pudełeczko na Dzień Matki



Witajcie Kochani. Dzisiaj mam dla was kolejną pracę- różane pudełeczko dla mamy. Jeśli nie macie jeszcze pomysłu na prezent to może was zainspiruję. 

Najpierw nakleiłam ramkę i całość pokolorowałam farbą w kolorze kości słoniowej. Wąskim pędzelkiem , starannie pokryłam wszystkie zawijaski w ramce. 
Boki pudelka okleiłam papierem scrapwym. Papier przycięłam trymerem  , aby wszystko było równo i pasowało. Uchwyt jest pomalowany, dzięki temu ładnie wtopił się w pudełko. Aby pomalowac metalowe elementy najlepiej najpierw uzyjcie podkłady do szła i metalu (sama farba akrylowa nie rzyma sie metalu najepiej). Mozecie tez użyć farby kredowej, która ma lepszą przyczepność.

Wszystko delikatnie pokropeczkowałam. Różyczki w ramce wylakierowałam żelem Triple Thick, jest gęsty więc nie trzeba wielu warstw i daje piękny efekt szkła. Boki i to co znajduje się poza środkiem spryskałam lakierem matowym. Na wieczku i w środku umieściłam aniołka zrobionego z gipsu, jeśli chcecie poczytać jak robi się odlewy kliknijcie tutaj


Wszystko delikatnie pokropeczkowałam. Różyczki w ramce wylakierowałam żelem Triple Thick, jest gęsty więc nie trzeba wielu warstw i daje piękny efekt szkła. Boki i to co znajduje się poza środkiem spryskałam lakierem matowym. Na wieczku i w środku umieściłam aniołka zrobionego z gipsu, jeśli chcecie poczytać jak robi się odlewy kliknijcie tutaj




Pozdrawiam Ada



Produkty jakich użyłam:


      


      http://zielonekoty.pl/pl/p/Lakier-Americana-Decor-Triple-Thick-110ml-efekt-szkla-/770http://zielonekoty.pl/pl/p/Klej-extra-supermocny-Stamperia-20ml/1310   http://zielonekoty.pl/pl/p/Trymer-do-papieru-Fiskars-Sure-Cut-A430cm-duza-podstawa/787   



Podobne produkty:


        







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz