środa, 20 kwietnia 2016

Art journal - stempel na pierwszym planie

Dotychczas pokazywałam Wam jak stworzyć różnorodne tła - za pomocą najrozmaitszych farb, masek, stempli. Dziś mam do zaprezentowania dwie żurnalowe stronki w których stemple są głównym elementem, nie tylko tłem. 

Piękny, duży i wyraźny stempel, np. z kwiatem, ptakiem, motylem może być świetnym pierwszoplanowym bohaterem w art journalu. Ja użyłam tym razem wzoru maków, nastemplowanego bezpośrednio na pokrytej farbą kartce - pokolorowałam kwiaty akwarelką, na jasnym tle ich kolor jest bardzo wyrazisty.  



Jako podpisu również użyłam stempla - jest mnóstwo stempli z ciekawymi cytatami, warto je wykorzystać. Polecam także bardzo stempelki z motylami: to wzór, który pasuje prawie do wszystkiego, pięknie uzupełnia rozmaite kompozycje i pozwala, jeśli chcemy, zaszaleć z kolorami. 

A najpopularniejszym głównym motywem stemplowym, nie tylko w art journalu, ale także np. w kartkach, są stemple do kolorowania z uroczymi postaciami, m. in. dziewczynki Gorjuss
Nie jestem dobra w kolorowaniu stempli, ale nie przejmuję się i czasem sobie coś zmaluję: 



Dziewczynkę nastemplowałam na osobnej kartce, pokolorowałam i wycięłam, a następnie wkleiłam do ramki: 


Tło tej pracy jest również stemplowe - podobnie jak napis/tytuł. Stemple są jak widać bardzo uniwersalne!

Pozdrawiam

Produkty ze sklepu ZieloneKoty.pl umożliwiające wykonanie podobych prac: 


  

   

  

  

 










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz