sobota, 20 lutego 2016

Kolor w art journalu - farby Ecoline

W sklepie ZieloneKoty.pl pojawiły się niedawno farbki Ecoline - farby wodne (skoncentrowane akwarele) w przepięknych, przejrzystych kolorach, które również możemy wykorzystać do zabawy z naszym art journalem. W odróżnieniu od farb akrylowych Ecoliny są niekryjące (oprócz białego i metalicznych), dzięki czemu możemy uzyskać efekt koloru nie zakrywając jednocześnie tła. Pięknie się mieszają i pozwalają na uzyskanie efektu cieniowania, a przy tym są bardzo wydajne. 

Ecolinami można świetnie chlapać! Ja używam małego zakraplacza, którym nabieram odrobinę farby i spuszczam kroplę z pewnej wysokości na kartkę (pamiętać, żeby założyć bluzkę, której nie zaszkodzi odrobina farby tu czy tam!), ale można też chlapać pędzlem albo patyczkiem, co kto lubi.



Można też oczywiście pomalować Ecoliną całą stronę - kolory się mieszają. 


Na stronie powyżej najpierw nałożyłam farbę pędzlem, a później popsikałam na środku wodą i suchą chusteczką zebrałam nadmiar płynu, wyszedł bardzo ciekawy efekt. 

Wodne farbki można jak najbardziej wykorzystać również do malowania małych elementów, np. do kolorowania stempli - widać, że uzyskałam efekt cieniowania, chociaż, przyznaję się - pierwszy raz kolorowałam w ten sposób Ecoliną! Jest to naprawdę banalnie proste, a bardzo przyjemne i efektowne. 


Przy pomocy Ecoliny i stempli stworzyłam tym razem taki obrazek: 


Brzegi skrzydeł motyli podkreśliłam moim ulubionym markerem Sharpie Paint


I jak, macie ochotę pochlapać Ecolinami? 

Pozdrawiam


Produkty ze sklepu ZieloneKoty.pl wykorzystane w pracy: 

 

  

 

 






1 komentarz :