środa, 2 października 2024

Jesienna kartka + video | Ewa

Przygotowałam kartkę dla jesieniary. Sama uwielbiam jesień, a zawsze brakowało mi czasu na jesienne projekty. W tym roku wykorzystuje więc wolne momenty by stworzyć kilka jesiennych kartek i dekoracji. Moja praca powstała z kolekcji Autumn Splendor od Mintay Papers. Wykorzystałam bloczek uzupełniający, który z całej tej kolekcji spodobał mi się najbardziej. Kartkę wykonałam w formacie DL. Wszystkie dodatki jakie wykorzystałam bardzo mocno kojarzą mi się z jesienią, by nieco jednak złagodzić całą kolorystykę postanowiłam wykorzystać do ozdoby delikatne kremowe kwiaty z tkaniny. elegancji całej kartce dodają drobne akcenty z koralików i cekinów oraz piękne złote chlapania.


pozdrawiam
Ewa

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz