wtorek, 10 września 2024

Kartka - jesienna łąka | Aleksandra

Moja dzisiejsza inspiracja to podziękowanie w formie kartki. Kartka prosta, w jesiennym klimacie, z kolorowanymi stemplami. Jednak najciekawsze jest tło. Powstało w ramach ćwiczeń z tuszami Distress. Jak wiecie nie jestem mediowa, a i same tusze nie często pojawiają się w moich pracach. Tymczsem ostatnio zaciekawiły mnie bardziej niż zwykle. Tutaj, by uzyskać "malarską" jesienną łąkę, wytuszowałam papier trzema kolorami tuszu i pochlapałam wodą, uzyskując drobne kropki. Większe, jaśniejsze kółeczka uzyskałam dotykając lekko zmoczonym ręcznikiem papierowym przez maskę. Dodałam zarys liści tuszując przez maskę, tym razem przygotowaną z papieru wycinając kilka listków wykrojnikiem. Nastemplowalam jeszcze kilka traw i pochlapałam ciemnym tuszem. Przyznam, że jestem zadowolona z efektu i pewnie jeszcze nie raz wrócę do eksperymentowania tuszami :)
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz