piątek, 6 września 2024

Dekoracja z gipsowym odlewem | Zuza

Mój najnowszy projekt to dekoracja z aparatem na okrągłej bazie z hdf-u.
Do zrobienia tła wykorzystałam embossing na gorąco. Po odbiciu stempli i roztopieniu pudru, całość pomalowałam najpierw białym gesso, a następnie szarą farbą. Podobnie potraktowałam aparat - tylko tutaj dołożyłam jeszcze odrobinę ciemno brązowej farby (aparat to odlew gipsowy). Zanim farba zupełnie wyschła, w niektórych miejscach ścierałam ją wilgotną chusteczką. Tak samo zrobiłam z żelem antycznym - najpierw pomalowałam mój projekt, a później ścierałam nadmiar chusteczką tworząc efekt postarzenia. Wokół aparatu zrobiłam ciemniejsze cieniowanie, w celu wybicia mojego głównego elementu. Tło pochlapałam ciemno-zieloną farbą, a aparat w kilku miejscach przetarłam woskiem w kolorze białego złota. Na koniec dokleiłam odrobinę mchu oraz drobnych kwiatków i oczywiście pasujący napis.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz