wtorek, 20 sierpnia 2024

Jesienny medalion + KURS | Agnieszka

Witam serdecznie
Dzisiaj przygotowałam dla Was tutorial jak stworzyć dekoracyjny jesienny medalion. Do projektu wybrałam papier ryżowy Alchemy Of Art I foremki silikonowe od Mila Project które idealnie wpasowały się w leśno-jesienny klimat.
Swoją pracę rozpoczęłam od nałożenia podkładu Pentart Bonding primer. Po wyschnięciu medalion pokryłam Farba akrylową Stamperii Allegro Biała.
Następnie przeszlifowałam medalion papierem ściernym. Z arkusza papieru ryżowego wybrałam dwie grafiki które przykleiłam na medalion za pomocą kleju do decoupage Pentart.
Po wyschnięciu pracę pokryłam wielokrotnie lakierem matowym wodnym Pentart, szlifując papierem ściernym pomiędzy kolejnymi warstwami lakieru.
Do ozdoby medalionu wybrałam kilka foremek Mila Project o tematyce leśnej. Zaczęłam od najnowszej foremki wieniec leśny. Do wykonania wycisku użyłam masy lekkiej samoutwardzalnej. Gdy masa wyschła pomalowałam ja Farba akrylowa Stamperia Allegro Earth, a następnie używając kilku różnych kolorów pomalowałam listki. Gotowe wyciski przykleiłam do medalionu, i pomalowałam jego brzegi farbami akrylowymi w odcieniach brązu i pokryłam kilkoma warstwami lakieru akrylowego Pentart.
Następnie zrobiłam wyciski z kilku innych foremek, listki, drzewa, paprotka i pieniek drzewa. Wszystkie wyciski przykleiłam do medalionu za pomocą kleju Express glue Pentart i pomalowałam je farbami akrylowymi z serii Allegro. Na koniec do ozdobny medalionu użyłam wstążkę od Old Fashion Ribbon.
Mam nadzieję że mój projekt zainspiruje Was do stworzenia przepięknych jesiennych projektów.
pozdrawiam
Agnieszka

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz