środa, 7 sierpnia 2024

Dekoracja z kamieniczkami w ramce | Zuza

Cześć
Specjalnie na lipcowo-sierpniowe wyzwanie “Podróż czas zacząć” przygotowałam dekorację w ramce. Do jej zrobienia zainspirował mnie sam temat jak i magnes w kształcie kamieniczki, który przywiozłam ze swojej ostatniej podróży. Postanowiłam wykorzystać ten motyw w pracowni i pomalowałam farbami akrylowymi trzy niewielkie kamieniczki z hdf-u. Tło zrobiłam z białego gesso oraz szerokiej taśmy washi z pismem. Dołożyłam odrobinę kolorów - tych samych, których użyłam do pomalowania kwiatów oraz wybrałam pasujący napis z zestawu od Tima Holtza.
Mam nadzieję, że choć trochę Was zainspirowałam zarówno do tworzenia jak i podróżowania, nawet jeśli miałaby to być inna niż zwykle uliczka w Waszym mieście :)
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz