czwartek, 25 lipca 2024

Pudełko z lawendową panienką | Hannas

Sezon na lawendę trwa w najlepsze. Nie mogłam się oprzeć i musiałam poczynić kolejną pracę w tym roku w kolorze lawendy w roli głównej. A że w sklepie nie brakuje różnych ozdobnych elementów z motywem czy kolorem tych pięknch kwiatów, nie miałam trudnego zadania.
Do swojej pracy wybrałam największe pudełko, które można kupić w zestawie z dwoma innymi. Wieczko szkatułki ozdobiłam przepięknym papierem ryżowym z dziewczynką, szablonem oraz wyciskami z masy superlekkiej. Na bokach znalazł się tylko relief otrzymany przy pomocy szablonu i pasty strukturalnej. Całość została utrzymana w kolorach zbliżonych do tych, jakie znajdują się na obrazku z dziewczynką.
Na końcu pudełko zabezpieczyłam lakierami: z półpołyskiem oraz matowym.
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz