środa, 3 lipca 2024

Owocowe życzenia | Matilde

Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was propozycję kartki, do zrobienia której wykorzystałam techniki, po jakie najczęściej sięgam podczas tworzenia art journala. Zaczęłam od delikatnego spryskania kartki mgiełką. Następnie wtarłam przez maskę tusz distress. Nie zależało mi na tym, żeby tym wzorem pokryć całą powierzchnię kartki, więc skupiłam się tylko na środkowej części. W kolejnym kroku przetarłam centralną część narzędziem, które zawiera puder antystatyczny. Dzięki temu mam gwarancję, że puder do embossingu, którym pokryłam wzór koła, nie przyklei mi się w inne miejsca. Na tym etapie pochlapałam kartkę złotą mgiełką. Nie aplikowałam jej jednak bezpośrednio atomizerem, tylko chlapiąc z pędzelka.
Kartka jest inspiracją na nasze aktualne wyzwanie "Owocowo-kolorowo", więc pomyślałam sobie, że warto byłoby te owoce jakoś dodatkowo wyeksponować. Sięgnęłam po wykrojniki z filiżankami i wybrałam taką, do której najbardziej pasowały te truskawki. Filiżanka składa się z trzech warstw. Każdą oddzielnie, przed sklejeniem, kolorowałam kredkami akwarelowymi. Starałam się dobrać odcienie tak, aby całość miała spójną kolorystykę. Jedną z truskawek pokryłam preparatem glossy accents, dzięki czemu bardzo fajnie się błyszczy i delikatnie wyróżnia z tej kompozycji.
Zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu. Miłego tworzenia!
Pozdrawiam,
Matilde

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz