środa, 5 czerwca 2024

Proporczyk z rozetką i gwiazdą 3d | Zuza

Cześć
Moja dzisiejsza inspiracja to dekoracja do powieszenia w formie proporczyka. Wykonałam go na papierze z kolekcji Wonderful Christmas od Lemoncraft - docięłam pasujący mi rozmiar i podkleiłam od spodu tekturą. Sam papier zabezpieczyłam przeźroczystym gesso, a następnie szpachelką nieregularnie nałożyłam farby - jasną Ivory od Stamperii oraz dwie Distress Speckled egg i Scorched timber. Przez szablon nałożyłam kilka gwiazdek.
Rozetkę zaczęłam od farbowania papieru do mixmedia tuszami Gathered twigs oraz Scorched timber. Następnie wycięłam wykrojnikiem od Tima Holtza cztery elementy potrzebne do złożenia rozetki. Dopasowałam także kółka na środek rozetki. Również z papieru do mixmedia wycięłam gwiazdkę 3d. Pomalowałam ją farbą Distress Paint w kolorze Speckled edd, następnie na najbardziej wystające brzegi gwiazdki nałożyłam delikatnie farbę Scorched timber oraz zrobiłam chlapania. Gdzieniegdzie na proporczyk nałożyłam także złotą pastę antyczną od Pentart. Napis pochodzi z zestawu tekturowych napisów od Craft o’Clock, żeby bardziej pasował do całości delikatnie nałożyłam na niego niebieską farbę.
Na koniec dodałam kółeczka z dziurkami, które najpierw pomalowałam, następnie nałożyłam przeźroczysty embossing i przetarłam złotą pastą. Dodałam jeszcze sznureczek i proporczyk jest gotowy do zawieszenia na ścianę.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz