sobota, 1 czerwca 2024

Live your life | Matilde

Witajcie!
Dzisiaj w ramach inspiracji mam dla Was niewielkich rozmiarów dekorację - ramkę z pozytywnym hasłem. Sporo czasu poświęciłam na przygotowanie samej ramki. Chciałam, żeby miała nieco postarzony wygląd, ale tym razem nie zależało mi na efekcie rdzy. Jako, że ramka była plastikowa, nałożyłam najpierw primer, czyli podkład, który powoduje, że kolejne warstwy farby lepiej się przyczepiają. Dzięki niemu unikniemy również łuszczenia się farby, czy w skrajnych przypadkach - odpadania farby od podłoża. Na tak przygotowaną powierzchnię nałożyłam dwukrotnie zieloną farbę akrylową, która ma matowe wykończenie. Następnie w niektórych miejscach odbiłam stemplem nieregularne wzory, które posypałam pudrem do embossingu przeznaczonym do technik mixed media. Zawiera on w sobie drobinki o różnych kolorach i gramaturze, dzięki czemu praca staje się bardziej różnorodna i ciekawa. Na koniec poprzecierałam niektóre miejsca metalicznym woskiem. Mam nadzieję, że osiągnięte efekty widzicie na załączonych zdjęciach.
Sama kompozycja w mojej ramce opiera się na kilku dodatkach - elementach z masy żywicznej, papierowym kwiatku, napisie i drobnych dodatkach typu nitka, szklane mikrokulki, papierowe elementy wycięte wykrojnikami.
Tło tym razem to kawałek papieru Craft o'Clock, którego praktycznie niczym nie musiałam już urozmaicać.
Zapraszam do przyjrzenia się szczegółom i mam nadzieję, że znajdziecie jakąś inspirację dla siebie.
Pozdrawiam
Matilde

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz