niedziela, 30 czerwca 2024

Layout z transmisji LIVE | Anai

Hej hej :) 

Czy widzieliście już naszą ostatnią trasmisjię LIVE?

W środę na ekranie tworzyłam scrapa czyli tak zwany "Layout" i był to scrap nawiązujący do innego, którego przygotowałam kilka dni wcześniej.
Tworzenie scrapów ze zdjęciem to fajna przygoda i wspanialy sposób na upamiętnienie miłych wspomnień. Długo nie sięgałam po tę formę, ale powróciłam z ogromną przyjemnością i duuuużym zapałem :)
Mam nadzieję, że udało mi się zachęcić choć kilka osób do tego, żeby poprzeglądać zdjęcia z różnych wyjazdów i wydarzeń i może wybrać takie, które warto powiesić sobie na ścianie w kompozycji z papierów scrapowych i nie tylko!


Scrap pierwszy:

Scrap drugi:
pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz