niedziela, 26 maja 2024

Zardzewiały banerek | Kasia

Hej!
Koncepcja tego projektu zaczęła się od folderu do embossingu i papieru metalicznego. Nie jestem fanką tak błyszczących papierów, jednak w tym wydaniu bardzo mi się podoba. Po wytłoczeniu i naklejeniu na bazę, zmatowiłam go papierem ściernym, co jeszcze bardzo ciekawie uwydatniło wzór folderu.
Postanowiłam dodać jeszcze trochę "rdzy", która pasowała mi tutaj idealnie. Jednak nie użyłam pasty ani żadnego preparatu. Wymieszałam żel medium z drobniutkimi kuleczkami 3D i nałożyłam w kilku miejscach, po wyschnięciu potraktowałam tą strukturę mgiełkami Lindy's, który nadały pięknego metalicznego efektu. Użyłam również wosku Finnabair "Patina Green", który był tutaj kropką nad i. Papierowa kompozycja to już tylko uzupełnienie tego ciekawego tła.
pozdrawiam
Kasia

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz