wtorek, 30 kwietnia 2024

Kartka typu pop up z jednorożcem + video | Aleksandra

Dzisiaj witam się z Wami pierwszy raz po długiej przerwie. Kilka miesięcy temu, życie zmusiło mnie do odsunięcia ulubionego karteczkowania na dalszy plan i bardzo, bardzo mi brakowało tego planowania, przeglądania papierów, dźwięku mojej leciwej już maszynki do wykrojników i oczywiście sklepu ZieloneKoty.pl :) Jednak co złe odeszło i mogę ponownie zasiąść w mojej mini pracowni.
Na dzisiejszy kurs przygotowałam dziecięcą kartkę typu pop up z jednorożcem. Kartka bardzo prosta do przygotowania, a jednocześnie bardzo efektowna. Tutaj przygotowałam kartkę dziecięcą, jednak z powodzeniem nada się na każdą okazję np. na Dzień Mamy z bukiecikiem kwiatów.


pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz