środa, 10 kwietnia 2024

Entomologicznie | DeriCrafts

Ja chyba wam nie muszę mówić, że lubię szalenie te stemple od Tima, z robalami? Tak jak na poprzedniej inspiracji dla was przygotowałam obrazek z motylem, tak dzisiaj mam dla was wpis art journalowy z tym samym motywem, choć innym motylem. W przeciwieństwie do większości, u mnie art journal stanowi swoisty notes, w który testuje różne kompozycje, albo po prostu wyżywam się artystycznie. A ponieważ dawno u mnie nie było tego typu pracy (jeśli w ogóle była?) to przygotowałam dla was taką formę.

No czyż nie boskie są te motyle? Praca kolorowana była markerami alkoholowymi, ale jak widzieliście na poprzedniej inspiracji, tusze czy kredeczki distress świetnie się do tego nadają :)
Mam nadzieję, że taka propozycja zachęci was do tego typu prac.
Pozdrawiam,
DeriCrafts

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz