poniedziałek, 25 marca 2024

Wiosenne mini-klatki | Zuza

Na marcowe wyzwanie „coś zielonego” przygotowałam wiosenne dekoracje do zawieszenia. Wykorzystałam niewielkie hdf-ki od Artistiko w kształcie klatek. Pomalowałam je na zielono cieniując od jasnego do ciemnego uzyskując efekt ombre. Moja kompozycja składa się z mchu i małych, kolorowych kwiatków. U góry dowiązałam biały sznurek, który lekko podmalowałam na kolor zielony, tak aby pasował do całości. Doczepiłam również kolorowe mini chwosty oraz metalowe zawieszki. Całość poprzecierałam jasną farbą wykorzystując metodę suchego pędzla. Na końcu przezroczystym Nuvo zrobiłam kilka kropelek rosy.
Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do zrobienia własnych wiosennych dekoracji.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz