piątek, 2 lutego 2024

Romantyczna zawieszka serduszko + video | Ewa

Czy romantyczny podarunek musi być czerwony, czy powinien być usłany mnóstwem czerwonych słodkich serduszek? Ja uważam, że NIE! Moim zdaniem im bardziej odbiegniemy od tradycyjnych miłosnych kolorów tym ciekawiej i bardziej oryginalnie. Dlatego w ramach mojej najnowszej inspiracji przygotowałam romantyczne serduszko z HDF-ki dla ukochanej. Myślę, że niejedna kobieta ucieszyłaby się z takiego wyjątkowego prezentu. Do serduszka przyczepiłam zawieszkę dzięki czemu łatwo będzie je powiesić np. na ścianie. Zamiast tradycyjnej czerwieni jako główny kolor wybrałam błękit. Dlaczego akurat ten kolor? Bo jest to piękna barwa, która jest dla mnie symbolem spokoju, zaufania i delikatności – odzwierciedlenie pięknego bezchmurnego nieba. W kompozycję wplotłam delikatnego motylka, który symbolizuje lekkość i subtelność miłości. Każdy detal ma jakieś swoje znaczenie. Nie zabrało również napisu, tym razem zdecydowałam się na „JESTEŚ PIĘKNA". Idealnie pasuje do pracy, która ma wyrazić uczucia. Do tego metalowa zawieszka LOVE i badzik z serduszkiem - wszystko to składa się w jedna spójną całość. Co sądzisz o takiej romantycznej pracy w nietypowych kolorach?


pozdrawiam
Ewa

Wykorzystane produty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz