sobota, 24 lutego 2024

Ramka z bukietem | Zuza

Cześć
Moja dzisiejsza inspiracja to papierowy bukiet w ramce. Taki upominek można podarować bliskiej osobie na wiele okazji. Moja baza to pierwsza przypadkowa ramka na zdjęcie (10x15 cm) z dowolnego sklepu. Pomalowałam ją na biało, a następnie gdzieniegdzie nałożyłam rozcieńczoną kredkę Distress Crayons w kolorze Abandoned Coral. Tło bukietu to biała kartka docięta na wymiar z wytłoczonym wzorem z folderu do embossingu. Takiego samego folderu jakiego ja użyłam nie ma w sklepie, ale niżej podrzucam moje propozycje folderów, które fajnie by wyglądały i są dostępne w Zielonych Kotach. Kwiaty wycięłam w papierze do mixmedia i pomalowałam je rozwodnionymi kredkami oraz tuszami Distress. Bukiet jest odrobinę uformowany i podniesiony na kosteczkach dystansowych. Dodałam jeszcze biały sznurek z kokardką oraz maleńką metalową zawieszkę.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:


Foldery do embossingu:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz