niedziela, 11 lutego 2024

Filmowy wpis w Art Journalu | Zuza

Cześć
Zakładam, że większość z Was realizuje już projekty wielkanocne i wiosenne, a papiery bożonarodzeniowe już dawno leżą pochowane. A ja dziś chciałam Wam pokazać, że niekoniecznie trzeba je chować do pudełek na długie miesiące, bo wiele z nich można wykorzystać i po tym okresie grudniowych projektów. Przygotowałam wpis do art journala z wykorzystaniem papierów od UHK Gallery z kolekcji Christmas workshop oraz Art Journal Christmas. Początkowo wpis miał być nawiązaniem do zbliżających się walentynek, ale wyszedł bardziej filmowy. Oprócz zdjęcia z zestawu od Tima Holtza użyłam kliszy wyciętej wykrojnikiem Craft&You i kilka papierowych dodatków – różne koła, bilet kinowy czy wycięte serce. Odrobinę je postarzyłam tuszując oraz zgniatając. Oczywiście dodałam napis, tym razem anglojęzyczny od Craft'o Clock i na koniec wykorzystałam do chlapań mgiełkę od Lindy's.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz